torsdag 1 juni 2017

Vi firar 1 år!

Nu i Juni firar bloggen 1 år!
Jösses så fort tiden går när man har roligt! Jag är så glad att jag vågade hålla på lite med min hobby, göra lite egna stämplar och jag är så glad över att så många av er har tyckt om dom. Det har verkligen varit en rolig hobby att få sitta här hemma och designa stämplar och se de växa fram till riktiga produkter i slutändan. Jag vill dock poängtera att detta är bara en liten hobby jag har och som jag håller på med "vid sidan av" ibland på kvällarna då jag annars har ett "vanligt" heltids jobb. Därav har jag inga speciella släppdatum osv utan de kommer när det kommer och det är aldrig särskilt många av varje stämpel. Det kommer nytt när jag känner för det helt enkelt eftersom jag mest gör stämplar som jag själv vill ha och saknar, eller i en stil som jag vill ha osv osv.

Jag vill givetvis skicka ett stort tack till de kunder som jag haft under det här året, utan er hade det aldrig blivit mer än ett endaste litet ark till mig själv i början för skojs skull! Tack för alla fina ord ni skickat på pm osv! <3

Vi ska givetvis köra igång den här månaden med ett litet erbjudande. 
Den 15:e kommer vi ha en tävling på Malins Stämplar på FB, ( se till att gå med där! ) MEN för att kunna vara med måste du ha någon textstämpel från Malins stämplar, därför börjar vi med ett litet extra erbjudande här på bloggen tycker jag.
Den 1 juni till den 7 juni kl 24:00 så ger jag alla kunder 10% rabatt på hela sortimentet!
Faktiskt frakt tillkommer på ordrarna. Läs även info under beställa på bloggen!

Skicka beställningen på flitigafingrar@hotmail.com och märk med "beställa stämplar" så att jag kan ta er i turordning!

Med reservation för att stämplarna tar slut eftersom jag bara gör några få av varje stämpel, de räcker så länge de räcker så det är alltid först till kvarn som gäller! Man kan inte köa på stämplar om de ev skulle tas hem nya av de som tar slut eftersom jag oftast inte tar hem samma igen såvida det inte är flera stycken som frågar efter dom, då KAN jag i VISSA fall ta hem en till omgång.

Vi ska oxå presentera en Gäst Dt för juni månad som firar lite extra med oss här. Både hon och resten av Dt gänget visar upp fina alster med Malins Stämplar. Kanske blir det några fler gäster under månaden oxå. ;)

Här kommer en presentation Av Milo Lilja:


Jag heter Milo Lilja, är 45 år, kattägd, förlovad, bor i Trollhättan och arbetar med funktionsnedsatta människor.
Jag har fått den stora äran att gästa Malin på självaste 1-årsfirandet av hennes stämpeldesign. Riktigt roligt då stämplar ligger mig varmt om hjärtat.

Jag började med stämplar 1995, och har sedan dess skapat allt från brevpapper och kort till fotolayouter och mer avancerade 3D-projekt. Jag har utvecklat min stil genom åren och har fastnat för en mix av shabby chic, vintage och mixed media. Jag gillar även steampunk och gothiskt stil.

Välkommen att se mer av vad jag skapar på min Instagram http://instagram.com/miloliljaart eller eller min blogg http://milolilja.net.

Kram Milo

Besök gärna Milo och resten av Dt gängets fina bloggar!
Kram Malin

Inga kommentarer: