söndag 4 juni 2017

Mor lilla mor

Jag heter Åsa Sundquist och är 43 år. Jag bor i Skultorp utanför Skövde tillsammans med min sambo och våra 2 barn. Jag arbetar som undersköterska och har för tillfället ett vikariat som kvalitetshandledare.

Jag kom i kontakt med scrapbooking 2009 och började då så smått att göra kort. Sedan har jag testat det mesta men det blir mest kort och PL (Project Life) som jag började med 2013. 
Jag har fått den stora äran att vara gäst hos Malins Stämplar och få visa upp alster med hennes fina stämplar. Det bästa är att de passar till både kort och PL. De är mycket användbara. 

Välkomna att kika in på mitt Instagram: asasundquist73 och på min blogg: asasundquist.blogspot.se men den är jag inte så flitig med att uppdatera. 
Kramar Åsa

Här kommer Åsas första kort:


Material:
Motivet är färglagt med Copics 
Fågel; E34,E31,E000 YG21,Y11,YG00,Y00 
Blommor; YR07,Y21,Y17,Y00 V04,V01,V000 B04,B02,B01,B00 
Blad; G05,G02,G00,E34 

Textstämpel från Malins Stämplar 
Fågelstämpeln är från Stemelglede - Vintage Garden 
Cardstock Bazzill - Aqua/Turquoise 
Mönsterpapper från Panduro - Tilda - Happiness Is Homemade - Tone Finnanger

Ha det gott!
Åsa

Inga kommentarer: