onsdag 14 juni 2017

Presenttags

Man kan följa så många duktiga,pyssliga personer både på youtube,instagram och bloggar. Hos många av de jag följer gör sina egna bakgrunder. Detta har jag länge velat testa men för en person som vill att det ska gå snabbt så har det tagit lite tid innan det blev av=) Men äntligen blev det av och jag har därför skapat ett par tags, att sätta på paketen.

Här har jag använt mig av distress oxide dynorna samt glitter spray och stämpeln: Enjoy every moment that makes you Smile.

Här har jag använt mig av Tim Holtz stencil med siffror tillsammans med vit gesso och oxide dynor, stämpel SMILE och silhouetten fick jobba lite och skar ut en pil.
Vit gesso tillsammans med en stencil. Oxide dynor och glitter mist och stämpeln SMILE.

Ha en go vecka! Dt-Michaela
Scrappgrynet

Inga kommentarer: