lördag 5 augusti 2017

Jag vill bara säga...

Hej
Hoppas ni haft en skön sommar trots att vädret varit sådär roligt. I Skåne har det i allafall regnat hur mycket som helst, men jag har ändå njutit av min semester.

Jag har hamnat i Foamiran-blom träsket och det syns på dagens kort ;)

Jag har använt stämplar från följande sidor:
Fraser 
Merry Christmas 


Julkort




Grattiskort




Tänker på dig-kort





Ramerna är gjorda i primas-papperslera i en silikonform som jag köpt på FB. Den ena ramen har jag målat med grå chalkpaintfärg.
Pappret med kartan på är TH-papper och det som liknar marmor är från Prima. Julkortet har mönsterpapper från Magnolia. Det understa kortet har fått 3Dlack-droppar på rosorna. Merry christmas/Tänker på dig är stämplat på vellum.

Tack för att du tittade in. Hoppas att du blev inspirerad och att du får en härlig helg.
Kram
Malin Wiberg
Skälsböke 

Inga kommentarer: