lördag 26 augusti 2017

Far lilla far

Idag ska jag uppvakta min "gamle" far på hans 65 års dag och vad passar inte bättre än Malins otroligt fina stämpel, just dagen till ära :)

Ett enkelt kort med tydligt budskap


Jag har använt följande:
Cardstock med Biltemas aluminiumtejp på både fram och baksida. Sen har jag stansat ut mina verktyg. Hammaren och skruvmejseln fick även färgad cardstock på sig. Stansade ut båda i rött och grått. Så hammaren har rött underst och skruvmejseln överst. Allt är sen chalkat med lite Walnut stain (distress ink).

Pappret är en rest bit från 7 dots.

Textstämpeln är embossad i vit embossingpulver som jag sedan distressat lite med walnut stain.

Den vita passepartout kommer från en ikea ram som jag använt utan.


Textstämpeln hittar du HÄR



Tack för att du tittade in
hoppas du får en trevlig helg

kram
Malin
Skälsböke

Inga kommentarer: