onsdag 19 oktober 2016

Sommarlov med poolhäng och vänner

Nu har verkligen hösten eller ska man säga vintern kommit till där vi bor. Då tycker jag det är extra mysigt att sitta och pyssla med goa sommarbilder som tar en tillbaka till 25 grader,bad, skratt och sol.

Här är en sida med min dotter och hennes kompis där de har riktigt skoj i poolen. Grunden är vita cardstock tillsammans med kort ifrån projectlife core kit baby. 

Har använt mig av stämpeln Vänner, som är stämplat med blå dyna samt Sommarlov som är embossat. Tycker det är kul att man kan blanda mina egna scrappade pl-kort med de färdiga, så man får det lite mer personligt och unikt. Tyvärr lite mörka bilder då de är under parasoll samt att jag har satt dekorationer ovanpå plastfickan vilket gör lite suddigare intryck.






Kika gärna in på scrappgrynet för mer pyssel.                                                          Pyssla lugnt=)


                                                                   Michaela

Inga kommentarer: