lördag 8 juli 2017

Kort med sommarkänsla

  


Idag har jag gjort ett grattiskort till en som fyller år i juli. Och då blir det kanon med ett kort med bad och semesterkänsla.



Jag har använt:
Magnolias stämpel - Swimming Tilda WT11
Canson illustration 250g papper
Distress ink markers och refiler, samt oxider till bakgrunden

För att bygga upp det rostiga fönstret så har jag använt 3 lager mossgummi, som prickar har jag använt en paper pearl penna och ovan på detta primas rost färger. Fönstret är en OH bit.

Alla textstämplarna kommer från Malins lager och de hittar du här:

Många olika fraser                                                    Grattis



Tack för att du tittade in i bloggen och jag hoppas att du fick en del inspiration.

Önskar er alla en skön helg och vecka

Kram
Malin
Skälsböke

Inga kommentarer: