fredag 20 november 2020

God Jul och Gott Nytt År 2020

God Jul och Gott Nytt År!

Varför gör jag det i år igen, man kan ju faktiskt göra julkort hela året. Ändå så sitter jag där i november och lovar mig än en gång...nästa år då ska jag göra julkort hela året. Suck någon som tror på det? Kanske ska vara årets nyårslöfte? Men jag brukar ju vara så där bra på att hålla nyårslöftena.
Här är iallafall årets första julkort.
 

 Jag älskar Malins stämpel God Jul och Gott nytt år. Den är lagom stor och lätt att placera på kort.
 

 Jag gillar att använda pappersserier. Randigt, rutigt, blommigt och mönstrat är så roligt att komponera ihop.
 

Jag brukar inte skicka julkort i vanliga fall utan skänker pengar till barncancerfonden men i år tänker jag skicka kort. Det här året har varit ett jobbigt år för många så jag vill visa att jag tänker på dem. 

Ha en fin dag,

Kram Tina