fredag 30 november 2018

Nu är det jul igen.....

Hej och hopp nu på söndag är det dags för min första julmarknad i år.
Brukar alltid försöka göra lite godispåsar, det brukar alltid gå åt.
Denna gången gjorde jag en påse och fyllde med polkagriskolor, sen hängde jag en tag på.
Så när man ätit upp godiset kan du annvända tagen till julkappar, bra va.....
Locket till påsarna körde jag genom ett embossing så de fick lite trästruktur.
Använde mig av en liten kanin som egentligen hör sommaren till men nu fick det bli en julhare :)
Texterna från Malin blev:
HA EN RIKTIGT FIN JUL
NU ÄR DET JUL IGEN, JA NU ÄR DET JUL IGEN
Gillar att Malin har många små texter, passar till det mesta.






Så nu hoppas jag att alla kommer och köper kolor av mig på söndag :) Pernilla

1 kommentar:

Elly sa...

Love this...so sweet.
Elly