lördag 4 november 2017

Man och hustru

Hej idag är det min tur att visa ett kort igen.
Fick en beställning på ett bröllopskort och då passade Malins stämplar perfekt tyckte jag.
Jag gjorde ett litet annorlunda kort med halva som bruden och halva som brudgummen.
Det mesta materialet hittade jag i gömmorna hemma, papper, knappar och band.
Sen skar jag ut ett band av papper som fick hålla ihop kortet, och på det stämplade jag Malins text grattis, rosetten är en dies från Magnolia.


 Inuti kortet stämplade jag Malins fina bröllopstext.                                                                                 

Och sen gjorde jag ett fack där man kan sätta pengar, helt efter kundens önskemål.


Väldigt fin text tycker jag, hoppas ni gillar det :) och ha en trevlig allhelgonahelg,
Kram Pernilla.                                                                                                                                                               

Inga kommentarer: