lördag 14 oktober 2017

Grattiskort och mall på Halloween asken

Tiden går fort när man har roligt.

Idag visar jag ett kort utan någon färgläggning. Ett kort till min älskade guddotter på hennes 12-årsdag. Ett enkelt kort i gammelrosa och grått och en schysst sko.



Sko diesen kommer från Die-Namics och inhandlades för något år sedan men inte förrän jag såg den på en av Kina-sidorna så kom jag på att den låg i gömmorna. Vad är det man säger: Mycket vill ha mer ;)



Malins underbara grattis stämplar passar till gammal som ung. Men när man är ung så längtar man mer efter att bli äldre än vad man gör som gammal ;) Stämplarna hittar du HÄR

På framsidans baksida har jag satt en ficka där det är plats för presentkortet. Vilket du kan se på en av bilderna under.




Förra veckan gjorde jag en enkel liten Halloween ask. Mallen hittar du här under:




Hoppas du får en kanon helg med mycket tid för pyssel. Det jag missar denna helgen får jag ta igen nästa helg när jag är på scrapträff i Halmstad. Ska till och med hålla i en liten inspirationskurs med Foamiran så nästa inlägg kanske blir lite blommigt. Hoppas vi ses igen den 28/10. 


Nu ska jag på frukostkalas hos 12-åringen <3 <3 <3


Kram
Malin
Skälsböke

Inga kommentarer: