fredag 28 april 2017

Ett månadsuppslag project life.

Hej, idag blir det ett litet PL uppslag från mig.
Korset har jag skurit ut för hand ur ett kort (sladden till min Cameo var försvunnen, men har nu kommit tillrätta) och så har jag placerat ett annat kort bakom och lagt till lite bling.
Det stora blå fillerkortet är gjort av två 3×4”-kort. För att hålla i hop korten har jag lagt på en utskuren ram. Det småmönstrade gjorde att skarven var nära nog osynlig, men jag dolde den ändå med bitar klippta ur andra kort.

Det gröna journalingkortet är modifierat. Det har liknande design som det stora bruna, men jag ville inte ha med två stycken som var så lika. Därför tog jag ett grönt 3×4”-kort, och satte bitar av det på kortet så att den tryckta texten doldes. Alla stämplar, utom datum. Och den runda flairstämpeln, är från Malin.


Emma

Inga kommentarer: